Word jij de nieuwe manager bedrijfsvoering van Woongroen?
Vanwege de fusie is er de nodige ruimte om processen en procedures waar nodig te herontwerpen, zodat er een eenduidige werkwijze ontstaat. De processen zijn nu nog niet ‘in beton gegoten’. De uitdaging is om te komen tot een efficiënte integratie van de 2 organisaties, waarbij de sterke punten van beiden worden behouden. Er staan een aantal leuke projecten voor je op de tafel, waaronder:

  • Er start een traject om te komen tot een gezamenlijke cultuur. Jij speelt daar als MT lid een belangrijke rol in. Het is jouw uitdaging om de nieuwe afdeling Bedrijfsvoering op de kaart zetten en om te borgen dat de relatie tussen Bedrijfsvoering en de afdelingen Wonen en Vastgoed goed is en er begrip is voor elkaars positie. Je kijkt daarbij verder dan je eigen afdeling en vakgebied.

  • De positie van de teammanagers is nieuw. Als manager Bedrijfsvoering lever jij een bijdrage in de ontwikkeling en het in positie brengen van deze rol/functie binnen de organisatie.

  • Er wordt een ERP migratie opgestart. Het is jouw uitdaging om deze in goede banen te leiden.

  • Het MT is nog in ontwikkeling. Van jou, als nieuwkomer zonder historie bij één van de twee fusiepartners, wordt een belangrijke bijdrage in de teamontwikkeling verwacht.

Wat breng je mee?

Wij zien graag dat je stevige kennis en ervaring hebt op gebied van bedrijfsvoering, financiën en I&A. Je kijkt verder dan je vakgebied en je kunt boven de materie uitstijgen. Je wil vooruit, werkt planmatig en bent resultaatgericht, maar durft ook op de noodzakelijke momenten op de 'rem' te trappen. Je denkt en handelt pragmatisch: je doet wat nodig is, niet wat er allemaal vanuit de theorie kan. Je brengt senioriteit, rust en samenhang, verbindt en geeft richting. Je hebt een energieke uitstraling: fris en positief. Je bent een inspirator en motivator met oog voor de mensen. Je bent scherp op zelfontplooiing, eigenaarschap en de realisatie van afgesproken doelstellingen.

  • Corporatiekennis is een pre, maar geen vereiste.

  • Je hebt leidinggevende ervaring en een natuurlijk overwicht.

  • Je weet hoe je ‘scherp aan de wind kunt varen’, zonder dat de organisatie in de gevarenzone komt.

  • Je ziet het als een mooie uitdaging om te bouwen aan het fundament van een nieuwe, enthousiaste organisatie.

  • Je bent een stevige sparringpartner die tegenwicht biedt, zowel in je team als in het MT en richting het bestuur.

Wat krijg je?

In ruil voor het delen van jouw talent bieden we je het volgende (op basis van 36 uur per week):

  • De functie kent een salarisschaal, schaal N, die loopt van € 6.298,- tot € 9.264,-.

  • We bieden je in eerste instantie een contract voor bepaalde tijd aan met het uitzicht op onbepaald.

  • Je krijgt in totaal 189,8 vakantie uren en vanwege je functieschaal krijg je hier bovenop nog eens 28,8 bovenwettelijke vakantie uren. Ook heb je de mogelijkheid om vakantie uren bij te kopen voor een goede werk-privébalans.

  • Jaarlijks een geluksdag om extra op te nemen om datgene te doen wat je gelukkig maakt.

  • Een eindejaarsuitkering van 2,5%.

  • De mogelijkheid om, in overleg, zowel thuis als op een van onze twee kantoren te werken. Ook faciliteren we in jouw thuiswerkplek om deze ergonomisch in te richten. Zo heb je een thuiswerkbudget t.w.v. € 600,-.

  • Je mag gebruik maken van een surface/laptop die je ook, indien van toepassing, kunt gebruiken voor het thuiswerken. Je ontvangt een telefoon van de zaak die je conform fair use policy ook privé kunt gebruiken.

  • We vinden ontwikkeling belangrijk. Er zijn functiegerichte en organisatie brede opleidingen en je krijgt een persoonlijk opleidingsbudget t.w.v. maximaal € 900,- per jaar om in te zetten voor scholing voor je loopbaan of jouw persoonlijke ontwikkeling.

  • Je krijgt een persoonlijk FITTR budget dat je kunt besteden aan zaken die bijdragen aan jouw mentale en fysieke welzijn. Zo zijn er maandelijkse stoelmassages op kantoor.

  • We hebben een actieve personeelsvereniging. In december kan je meedoen aan het welbekende Sinterklaasdobbelspel, lachen gegarandeerd.

  • Je krijgt er ongeveer 110 collega’s bij. Hard werken en hard lachen gaan hier hand in hand.

  • Dat is nog niet alles. Zo kennen we een cafetariamodel, waarbij je je eigen arbeidsvoorwaarden kan kiezen. Wil je een overzicht van alle arbeidsvoorwaarden? Bekijk de CAO Woondiensten.

Natuurlijk is jouw sollicitatie van harte welkom!

De werving verloopt via Whyz. Voor meer informatie kun je contact opnemen met Dewi Achwarizmi via vacature.woongroen@whyz.nl. Download het uitgebreide profiel via https://www.whyz.nl/vacatures/woongroen. Reageren kan tot en met 23 april 2024.

Een assessment kan onderdeel uitmaken van de procedure. Er zal ook om referenties gevraagd worden.